فروشگاه اینترنتی کمپ اسپورت
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

رویه های بازگرداندن کالا

کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. مانند (کالاهای ورزشی و رزمی, سرگرمی، پوشاک و کفش، اکسسوری، لوازم شخصی و کالاهای مصرفی ) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

ـ کلیه محصولات قبل از ارسال از فروشگاه کمپ اسپورت , توسط واحد کنترل کیفی بررسی و از شکل و فرم ظاهری آن تصویر برداری میشود.

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کمپ اسپورت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود;

توجه بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

توجه بند ۲: کلیه کالاهایی که بصورت سفارشی ساخته میشوند, یا با هماهنگی خریدار تغییراتی در شکل, فرم یا لوازم آن ایجاد میشود. شامل حق استرداد نمیشود.

– کالاهایی که توسط “باربری و بصورت پسکرایه” ارسال میشوند مانند (شمشیر, چاقو, تبر ولوازم رزمی) که امکان ارسال آنها با پست یا تیپاکس مقدور نمیباشد, به نزدیکترین شهر مقصد که شامل پوشش باربری میباشد( شهرهای کوچک ,شهرکهای دور از شهر و روستاها شامل پوشش باربری نمیباشد) ارسال میشود.

– توجه۱ :کالاهایی که توسط باربری ارسال میشوند, بعد از رسیدن به نزدیکترین شهر مقصد, توسط باربری با گیرنده تماس گرفته میشود. و گیرنده باید برای تحویل گرفتن مرسوله خود به باربری مراجعه کند.

– توجه۲ : در صورتی که خریدار از خرید خود بعد از ارسال مرسوله انصراف دهد, هزینه ایاب و ‌ذهاب کالا بر عهده خریدار میباشد.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کمپ اسپورت اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کمپ اسپورت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کمپ اسپورت بازگردانده شود.

question